Apie mus

Apie batų apsaugą

Batu apsauga

„ShoeCoat“ – tai batų priežiūros inovacija, neturinti analogų visame pasaulyje.  Vienintelė batų užkulnių apsauga vairuotojams, tinkanti visiems avalynės modeliams – tai sumanus sprendimas veikliems žmonėms būti užtikrintais savo išvaizda.

APDOVANOJIMAS: ShoeCoat batų apsaugos gavo BznStart apdovanojimą kaip geriausias 2016m. gaminys sukurtas moters.

AKTUALU: apsaugo vairuotojų batų užkulnius nuo nusitrynimo.

Nusitrynę batų užkulniai –  gerai pažįstama problema dažnai vairuojantiems vyrams ir moterims. Dėvėdami „ShoeCoat“ patikimai apsaugosite batų užkulnius vairuodami ir būsite užtikrinti reprezentatyvia savo išvaizda.

UNIKALU: tinka visų modelių avalynei.

Aukštakulniai, pilnapadžiai ir žemakulniai, pasiūti iš lygios ar verstos odos –  kokius tik batus nuspręstumėtė dėvėti vairuodami – visiems jiems tinka „ShoeCoat“. Rinkoje egzistuojantys kiti batų užkulnių apsaugos sprendimai tinka tik atskiriems batų tipams – žemakulnei arba aukštakulnei avalynei.

SUMANU: lengvai ir greitai fiksuojama apsauga.

Tam, kad, jūsų mėgstami batai ilgam išlaikytų savo estetišką išvaizdą, jums nereiks gaišti laiko, persimaunant  vairavimo batus, ar nepatogiai laikyti koją vairuojant. Užsegama per 20 sekundžių „ShoeCoat“ puikiai tiks užimtiems, patogumą vertinantiems ir saugiu vairavimu besirūpinantiems vairuotojams.

„ShoeCoat“ įkūrėja Ramūnė Radienė: „ShoeCoat“ idėja gimė tuomet, kai automobiliu nuvykusi į keletą susitikimų, pamačiau nutrintą visą savo naujų batų užkulnį. Supykusi grįžau namo ir „sumeistravau“ apsaugą batams.“  Greitai Lietuvoje populiarėjantis ir į tarptautines rinkas žengiantis išradimas liudija iš patirties gimusios idėjos vertę ir potencialą.

Žiniasklaida apie mus

„Verslininkė pasiūlė vairuotojus kamuojančios problemos sprendimą“, Verslasnaujai.lt , 2015-06-29

Kiekvieną dieną vairuotojus erzina, atrodo maža, bet daug nepatogumų sukelianti problema – nusitrynę batų užkulniai. Ramūnė Radienė surado ir kitiems pasiūlė šios problemos sprendimo būdą – „ShoeCoat“.

– Kodėl pradėjote savo verslą, kaip kilo idėja?

Pasitikėjimo savimi ypatingai reikia dalykinių susitikimų metu. Po vairavimo likę nusitrynę batų užkulniai tapo kasdiene problema, nes neleido jaustis užtikrinai. Vairuotojams ne paslaptis, kad batų užkulniai pirmieji nukenčia nuo vairavimo. Vieną dieną, vairuodama, nutryniau savo naujus batus ir supratau, kad reikia ieškoti problemos sprendimo.

Be abejo, sprendimą radau – batų apsaugą pasisiuvau pati. Reikia prisipažinti, kad iki tol gyvenime nieko nebuvau siuvusi. Visgi taisyklė – kai turi tikslą, žodžio „neįmanoma“ nėra – pasitvirtino.

Iš pradžių apsaugą naudojau tik sau, tačiau prieš metus skaityta knyga „Viena paprasta idėja“ („One simple idea“) paskatino mane susimąstyti apie idėjos patentavimą. Šioje knygoje pasakojimų epicentre yra žmonės, ieškantys idėjų ir jas patentuojantys. Radau labai daug vertingų patarimų, kurie mane įkvėpė. Nuo tada prasidėjo kelias nuo idėjos iki produkto. Šis kelias buvo gana ilgas – užtruko beveik metus.

– Kokie buvo pirmi žingsniai link idėjos įgyvendinimo? Kas buvo sunkiausia? Ką darytumėte kitaip?

Apsisprendusi patentuoti produktą, pastebėjau, kad informacijos, susijusios su patentavimo procesu, yra labai mažai. Tad teko labai daug skirti laiko: informacijos paieškai, įsisavinimui, susitikimams su verslininkais, kurie yra patentavę produktus, konsultuojantis, nagrinėjant tarptautines patentų duomenų bazes. Patento paraišką parašiau pati, tačiau dabar žinau, kad antrą kartą pati to nedaryčiau dėl visų subtilybių ir laiko, kurį sugaišau.

Antrasis idėjos įgyvendinimo etapas, prasidėjo priėmus sprendimą komercializuoti produktą. Su šiuo sprendimu iškilo daug klausimų susijusių su marketingu: vartotojų grupė, platinimo kanalai, produkto logotipas. Šis procesas tikrai nebuvo lengvas, tačiau intriguojantis. Turėjau daug ko išmokti. Pirmiausiai, supratau, kad produkto kūrėjas apie produktą neša žinią, kuri yra jo viduje ir kurią, pakankamai sunku pateikti dizaineriui ar kitam žmogui. Kitas asmuo turi visai kitą požiūrį ir viziją. Pirmieji du etapai truko ilgiausiai.

Juos išgyventi veikliam ir pripratusiam prie greitų sprendimų žmogui buvo didelis iššūkis. Norėjosi spartesnio judėjimo į priekį. Visgi, kūryboje greitų sprendimų nėra. Tačiau tikėjimas tuo, ką darai ir daug pozityvumlo skatino nenuleisti rankų.

– Ar žinomumas padeda?

Manau, kad itin svarbi žinomumo priežastis. Ar yra žinomas tavo realizuotas produktas, ar tik produkto kūrėjas. Kodėl tu esi žinomas? Priklausomai nuo situacijos, kartais žinomumas gali padėti, o kartais – pakišti koją.

– Koks Lietuvoje visuomenės požiūris į moteris versle? Ar teko susidurti su neigiamomis reakcijomis arba išankstiniu nusistatymu?

Moteris versle jau seniai nieko nestebina. Aš nesu susidūrusi su neigiamu požiūriu arba neigiamomis reakcijomis. Gal dėl to, kad bendrauju su „teisingais“ žmonėmis.

Manau, kad labai daug kas priklauso nuo mūsų asmeninių nuostatų ir požiūrio į pačius save. Jeigu nuolatos galvosi, kad tavęs kažkas neįvertins arba įvertins neigiamai, tai tikrai taip ir atsitiks. Greičiausiai netgi ne dėl vertintojo pažiūrų, o mūsų nusistatymo ir neigiamos reiškinių interpretacijos.

– Kaip pavyksta suderinti verslą ir šeimą?

Sąmoningas pasirinkimas negali būti nesuderinamas, nes ir šeima, ir darbas, kurį dirbu yra mano pasirinkimas. Tikrai negaliu pasakyti, kad esu ideali mama. Taip pat manau, kad reikėtų daugiau skirti dėmesio vaikams. Tačiau, jei neturėčiau savo asmeninės veiklos, greičiausiai, aš jiems nebūčiau įdomi, kaip pašnekovė, patarėja arba/ir pavyzdys.

– Ką svarbu žinoti prieš pradedant verslą?

Mes kiekvienas pats susikuriame sąlygas, kuriose dirbame. Ir nesvarbu, ar tu esi samdomas darbuotojas, ar didelės įmonės savininkas. Viskas priklauso nuo mūsų požiūrio – jei manysi, kad nieko negali, tai nieko ir nepasieksi. Jei bijosi eksperimentuoti ir rizikuoti, tai nieko ir nesukursi. Tad sėkmė slypi kiekviename iš mūsų: požiūryje, įdėtose pastangose, drąsoje ir ryžte.

Kalbino: Agnietė Vilkišienė

Publikuota: Verslasnaujai.lt , 2015-06-29

Nuoroda į originalų straipsnį: http://verslasnaujai.lt/verslininke-pasiule-vairuotojus-kamuojancios-problemos-sprendima/769

„ShoeCoat“ produkto ir e. parduotuvės kūrėja: „Verslo idėja gali gimti netikėtai“, BznStart, 2015-06-25

Verslo vadybos studijas baigusi vilnietė Ramūnė Radienė (41) jau 16 metų dirba konsultacijų verslo srityje. Prieš kelerius metus ji metė samdomą darbą ir įkūrė savo įmonę – UAB „Eurosega“, tačiau nuo verslo mokymų ir konsultavimo rinkos nenutolo nė per žingsnį. Kalbėdama apie savo pirmąjį verslą, įkūrėja pasakoja: „Pasiūliau rinkai paslaugą, kurios Lietuvoje nebuvo, – mokymų konsultavimo brokerystę.“ Užimtumas ir kasdieniai darbai veikliai moteriai nesutrukdė šiais metais įkurti dar vieno verslo. Šį kartą sukūrė produktą ir interneto parduotuvę „Shoecoat.lt“, kurioje siūlo išeitį vairuotojams, norintiems apsaugoti savo batus nuo nusidėvėjimo.

Verslo idėja gimė kasdienėje situacijoje

Prekyba savo sukurtu produktu smarkiai skiriasi nuo jos ankstesnės profesinės veiklos, todėl tik susitikus su pašnekove kilo klausimas, kaip ir kada gimė tokia unikali verslo idėja? „Vieną pavasario dieną nusipirkau naujus verstos odos batus. Kitą dieną apsiaviau juos ir išvažiavau į keletą susitikimų. Po jų išlipusi iš automobilio ir apžiūrėjusi batus pamačiau, kad visas jų užkulnis nutrintas. Tas kartas nebuvo pirmas, kai susidūriau su tokia problema, tačiau jis buvo skaudžiausias – už batus sumokėjau tikrai nemažai“, – dalijasi moteris. R. Radienė pasakoja, kad po to lemtingo karto grįžo namo supykusi ir savarankiškai sumeistravo batams apsaugą. „Tiesiu taikymu nuvažiavau į parduotuvę, nusipirkau medžiagos ir namuose pasisiuvau batų apsaugą, nors su siuvimu neturiu nieko bendra“, – šypsosi įkūrėja.

„Apsauga skirta veiklioms moterims ir vyrams, kurių dalykinė apranga įpareigoja gerai atrodyti ir rūpintis savimi, nes į susitikimą juk negali ateiti nusidėvėjusiais batais“

Ramūnė Radienė

Patentuotas produktas populiaresnis tarp moterų

Produkto kūrėja pasakoja, kad sugalvojusi šią batų apsaugos priemonę labai džiaugėsi ir savo atradimu pasidalijo su draugais ir artimaisiais. „Kai papasakojau apie tai savo kolegėms, nustebau – pasirodo, jos turėjo lygiai tokią pat problemą“, – tvirtina R. Radienė. Nieko nelaukusi, moteris nusprendė sugalvotą produktą patentuoti. „Dar gerokai prieš kylant šiai idėjai buvau perskaičiusi Stepheno Kay knygą „One Simple Idea, kurioje rašoma apie tai, kaip JAV gyvenama iš patentų. Tuomet supratau, kad šią idėją labai lengva nukopijuoti, nes pats produktas juk visiškai elementarus“, – pirmuosius žingsnius prisimena moteris ir kiek vėliau priduria: „Kam reikalingas patentas, jeigu produkto nepaleidi į rinką?“ Šių metų vasario 25 d. R. Radienė jį gavo ir netrukus pradėjo prekybą batų užkulnių apsaugomis.

Verslininkė tvirtai įsitikinusi savo idėja, tad prie Lietuvos rinkos neapsistos. Šiuo metu pateikti dokumentai ir tarptautiniam patentui gauti. Paklausus pašnekovės, kodėl pirma apskritai nusprendė prekę patentuoti, o tik paskui kurti verslą, ji teigė: „Negalima patentuoti produktų, kurie jau yra rinkoje, todėl kitaip negalėjau padaryti“, – pasakoja įkūrėja ir dar kartelį primena idėjos paprastumą. R. Radienė prisipažįsta, kad tarp dabartinių klientų daugiausia moterų, kurioms ši problema galbūt šiek tiek aktualesnė nei vyrams.

Prekė skirta veikliems žmonėms

Kiekvienas žmogus gali ir moka gerai atrodyti, tačiau veikliems asmenims, kurie per dieną turi po kelis ir daugiau susitikimų ir į juos važiuoja savo automobiliu, tikrai aktualu tai, ką siūlo www.shoecoat.lt“ parduotuvė. „Batai nusitrina labai skirtingai, tai priklauso nuo vairavimo įpročių, automobilio, sėdynės padėties ir t. t.“, – vardija pašnekovė. Verslininkė įsitikinusi: nusitrina visi batai, nesvarbu, kokia jų kokybė, todėl klausimas tik toks, kokias priemones naudoti ar kaip dažnai pirkti naujus batus. „Apsauga skirta veiklioms moterims ir vyrams, kurių dalykinė apranga įpareigoja gerai atrodyti ir rūpintis savimi, nes į susitikimą juk negali ateiti nusidėvėjusiais batais“, – teigia ji. Pašnekovė pasakoja, kad panašių produktų yra, tačiau jie nėra universalūs. „Pasaulinėje patentų duomenų bazėje yra tokių produktų, bet jie visi skirti žemakulnei avalynei. Mano išskirtinumas – užkulnių apsaugas galima nešioti avint visų tipų avalynę.“

Aktyvi veikla skatina tobulėti

Paklausus R. Radienės, ar kas nors bandė ją atkalbėti nuo tokios specifinės idėjos realizavimo, ji atsako: „Žinote, mano gyvenime buvo tiek sėkmių ir nesėkmių, kad galėčiau pasakyti tik viena: jei bijosi, nepadarysi, todėl tai visiškai natūralu – neturi patikti visam pasauliui ir negali tikėtis, kad visi taps tavo vartotojais. Tokių iliuzijų neturiu“, – šypsosi įkūrėja. Be savo verslų vystymo, R. Radienė yra aktyvi visuomeninės veiklos dalyvė. „Aš neabejinga socialinėms veikloms ir visuomeninėms iniciatyvoms. Teiraujuosi pašnekovės, ar lieka laisvo laiko, ir išgirstu aiškų ir optimistišką atsakymą: „Aišku, kad lieka. Viskas priklauso nuo to, kaip savo laiką dėlioji. Dabar turiu pasiūlymų vystyti kitų idėjas, bet kol kas viskas tik pradinio lygmens.“

Shoecoat.lt“ įkūrėja teigia matanti šio verslo perspektyvą ir kalbėdama apie ateities viziją užtikrintai sako: „Eksportas ir tik eksportas. Prie Lietuvos rinkos neapsistosime. Taip pat produktų krepšelio didinimas.“ R. Radienė įsitikinusi: „Reikia turėti kryptį ir nestovėti vietoje. Kai pradedi daryti, idėjos pačios ateina.“

Straipsnio autorė: Julija Kurilaitė

Publikuota: BznStart, 2015-06-25

Nuoroda į originalų straipsnį: http://www.bznstart.lt/verslas/mano-verslas/2380/Shoe-s-coat-produkto-ir-e-parduotuves-kureja-Verslo-ideja-gali-gimti-netiketai

„Verslo idėja gimė iš pasipiktinimo“, VZ.LT, 2015-06-17

Kad originalus produktas būtų komerciškai sėkmingas, neužtenka vien jį patentuoti: reikia numatyti tikslinę pirkėjų grupę, sukurti prekių ženklą ir tinkamai pasirinkti platintojus.

Kai Ramūnė Radienė, UAB „Eurosega“ vadovė, avėdama naujutėlaičiais batais nuvažiavo į kelis verslo susitikimus ir vakare pamatė, kad po vairavimo visas bato užkulnis nutrintas, ji pasakė „gana!“ Ir nieko nelaukdama sukūrė bato užkulnio apsaugą, tinkamą bet kokiems batams – tiek vyriškiems ir moteriškiems, tiek žemapadžiams ir aukštakulniams.„Taip įtūžau pamačiusi, kad naujieji verstos odos mano bateliai po vienos dienos kelionių automobiliu atrodo visai nenauji, kad susiradau medžiagos ir sugalvojau, kaip iš jos pasidaryti batų apsaugą. Dar daugiau – nors su siuvimu neturiu nieko bendro, sugebėjau apsaugą pati pasisiūti ir vakare ją jau turėjau“, – apie produktą, atsiradusį iš pasipiktinimo, pasakoja pašnekovė.

Ilgas kelias Ponia Radienė neneigia, kad neišrado dviračio: apsaugos priemonių batų užkulniams pasaulyje jau gaminama ir galima įsigyti kai kuriose batų parduotuvėse. „Tačiau mano apsauga yra universali – kiek domėjausi, kitų gamintojų produktai pritaikomi siaurai: arba tik batams be kulno, arba aukštakulniams. Tokios apsaugos, kurią sugalvojau, ligi šiol nėra, todėl savo išradimą galėjau registruoti Lietuvos patentų biure“, – pasakoja moteris.Ne tik e. parduotuvėAnot jos, patentuoti kūrinį nėra paprasta, tačiau išsamiau pasidomėjus, kaip tai galima padaryti, įmanoma patentą gauti ir patiems, nesisamdant patentinių patikėtinių.„Man tai visiškai nauja sritis, tad norėjau pati įgauti žinių, kaip tai daroma, todėl nusprendžiau savarankiškai patentuoti batų apsaugos priemonę. Dalyvavau Technikos bibliotekos Patentinės informacijos centro rengtame seminare ir gavau naudingos informacijos. Vis dėlto teko prašytis ir teisininkų pagalbos, nes pačiai dar kilo klausimų, į kuriuos neradau atsakymų. Tačiau ta pagalba buvo minimali“, – pasakoja verslininkė.Šiuo metu p. Radienė padavė paraišką ir Europos patentui gauti, tačiau šį kartą tą darbą patikėjo teisininkams.Nuo sprendimo masiškai gaminti batų apsaugos priemones iki prekiavimo pradžios praėjo 8 mėnesiai. Mintį, kad šis produktas gali būti paklausus, sustiprino p. Radienės pažįstamų susidomėjimas.„Dalyvauju verslo moterų klubuose. Kai kitos jų dalyvės pamatė, kad naudoju apsaugą, iš karto paprašė tokią padaryti ir joms, nes ši problema aktuali visiems vairuotojams, kurie dalykiniuose susitikimuose nori atrodyti ir jaustis gerai, o ne sėdėti nejaukiai ir bandyti paslėpti nutrintą batų užkulnį. Todėl nusprendžiau imtis serijinės apsaugos gamybos“, – nurodo ji.

Kitokia veikla Tobulinant apsaugą į pagalbą buvo pasitelkta profesionali konstruktorė. Gamyba patikėta smulkioms siuvykloms. Kartu buvo kuriamas prekių ženklas, bandoma nustatyti tikslinius pirkėjus, kuriama rinkodara.„Ši veikla visiškai nesusijusi su pagrindine mano įmonės veikla – konsultacijomis ir mokymų brokeryste. Tačiau turimos žinios padėjo naują produktą pristatyti rinkai“, – nurodo „Eurosegos“ direktorė.Kaip tikslinę pirkėjų grupę ji apibrėžė veiklius moteris ir vyrus, kurie vairuoja automobilius ir kurių darbo aplinka įpareigoja užsitikrinti reprezentatyvią išvaizdą. Produktui pristatyti ir pardavimui didinti naudojama feisbuko paskyra. Taip pat reklamuojamasi specializuotuose leidiniuose, interneto portaluose.Batų apsaugos priemonės parduodamos e. parduotuvėje www. shoecoat.lt. Vien elektronine prekyba apsiriboti neketinama – gaminio kūrėja pati eina į batų parduotuves ir pristato batų apsaugą.„Reakcija įvairi. Vienų parduotuvių atstovai iš karto susidomi mano produktu, priima jį į prekybą, kiti lieka abejingi“, – neslepia verslininkė.Mintyse ji turi dar vieną segmentą – automobilių detalių parduotuves, servisus, ten irgi lankosi galimi batų apsaugos priemonių, reikalingų vairuotojams, pirkėjai.„Taip pat mąstau šiek tiek praplėsti e. parduotuvės asortimentą. Tai galėtų būti, tarkim, nanotechnologijos batų priežiūrai. Tačiau jokiu būdu iš savo e. parduotuvės universalinės nedarysiu, antraip būtų prarasta kryptis. Pagrindinis mano uždavinys šiame įmonės veiklos segmente – susitelkti į batų apsaugą“, – nurodo „Eurosegos“ vadovė.

Autorius: MILDA TARCIJONAITĖ, RASA DŽEVECKYTĖ

Straipsnis publikuotas dienraštyje „Verslo žinios“ ir VŽ rubrikoje „Premium“ gegužės 26 d. 2015m.

Nuoroda į originalų straipsnį: http://vz.lt/archive/article/2015/6/17/verslo-ideja-gime-is-pasipiktinimo